ח"כ הלוי: "לא ניתן למיעוט לכפות את דעתו על הרוב"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ הלוי: "לא ניתן למיעוט לכפות את דעתו על הרוב"

ח"כ עמית הלוי במהדורת הבוקר: "אסור שהכוח יקבע פה במדינה. אנחנו בעד הסכמה רחבה, אבל לא שהמיעוט ימשיך לכפות את דעתו על הרוב. המחויבות שלנו היא להחזיר את המצב לקדמותו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) על המחאה האלימה נגד הממשלה. "כל הפעולות האלימות הללו מנסות ליצור סטנדרט חדש בישראל לפיו הכוח יקבע. זה הקו האדום שאסור לנו לעבור", הבהיר. "לא יכול להיות שקבוצה קטנה וקולנית של אנשים שפועלים תחת החזון של אהוד ברק תשבש את החיים בישראל".

הוא התייחס לחשיבות ההסברה בעד הרפורמה: "ההסברה יכלה למנוע מאנשים תמימים להצטרף למעגלי המחאה בגלל שהצליחו להכניס להם למוח פאניקה במסע פרסום ממומן. בהסברה נכונה יכולנו לאזן את זה".

על החוקים הבאים: "הוועדה לבחירת שופטים וחוק היועמ"שים אלה שני נושאים שחייבים לעלות על השולחן הכנסת. כי יש כאן אנשים בודדים ובמקרה של היועמ"ש -אדם אחד- שמחליט על דעת עצמו וקיבל סמכויות לא לו. השופטים קמו בבוקר אל תוך הוואקום הזה ונתנו לו סמכויות ב"חקיקה שיפוטית".

הלוי תקף: "יאיר לפיד מוביל ומגבה את הקריאות גם לסרבנות וגם לאיומים בנזקים כלכליים ולחצים מדיניים. קווים אדומים שלא נחצו עד היום".

"את הקו שנחצה אסור לחצות בלי קשר לתוכן", הוסיף עוד הלוי. "אם נרים את היד בפרלמנט ונצטרך להיכנע לחבורה אלימה זה לבד סיבה להעביר את זה. אסור שהכוח יקבע פה במדינה. אנחנו נעלה את זה לדיון, אנחנו בעד הסכמה רחבה, אבל לא שהמיעוט ימשיך לכפות את דעתו על הרוב. המחויבות שלנו היא להחזיר את המצב לקדמותו".



0 תגובות